huldapower

Glad eller sur?

Kategori: Allmänt

Fick en kommentar av en kollega imorse;
"Du är inte lika glad numera som du var förut"
*Nä, jag kasnke inte är de"
"Nä, jag var imponerad i början, men jag förstod att de skulle vända och gå utför"

Hade lust att svara detta, men vill inte vara världens bitch...
"Du kanske inte har förstått att det beror på att vissa människor här är så jäkla tråkiga så de är ingen idé att vara glad och trevlig mot dem".

Oj oj oj, happy tuesday kan man säga:)

Å nä, jag är ingen surpuppa, men ibland finns de perioder då det inte är så jävla kul att gå till jobbet, eller hur??

Jag är lycklig, och har senaste tiden verkligen valt vad jag vill lägga energi på...

Ha MÅÅÅÅNGA roliga saker att se fram emot!

TILL EEEEEXEEEEMPEL;)

Stockholm med Vera och Ulle:)
Julbord i Östersund:)
Julafton:)
Lappland i januari med prinsen:)
Åre/Funäs-resor i vinter:)
Kroatien i maj med Matteo, Malin och Eskil:)

Sen att få komma hem varje dag och umgås med världens underbaraste människa är inte helt fel:)

Jag vill göra många resor med dig älskling:)

Kommentarer

  • Mari säger:

    Hm, nu blev det knas. Vet ju redan vad du jobbar :) haha....

    2012-10-23 | 10:02:29
    Bloggadress: http://www.marriie.blogg.se
  • Hanna Karlsson säger:

    Men hallå, man är inte på topp jämt. Pucko till kollega du har.

    2012-10-24 | 06:36:33
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: