huldapower

En till 50 åring!!

Kategori: Allmänt

Hipp hipp hurra Anniqa!! På lördag blir det 50 års fest, och jag känner på mig att man får ta med sig bästa danskorna, för de kommer nog svängas många lurviga:) Stort grattis kära du! Vi ses på lördag:)

I måndags drog jag ut kanske världens bråkigaste visdomstand. En timme (!!) effektiv (!!) tid bara för att du ut den där rackarns tanden. Jag brukar inte gruva mig för tandis, har ju varit stammis i många år, men just att dra en visdomstand är ju lite bökigare. Jag kände ju ingenting så klart när han försökte ta bort den men de är ju efteråt de blir jobbigt, värk i kinden, huvudvärk osv. Gillar inte att knapra allt för mkt tabletter, men idag får jag sån lov för nu jäklar får de sluta göra ont:) Är hemma idag för att jag var så mosad igår och imorse! Väldigt uppskattat att få sova ordentligt ist för att sitta och ha ont på kontoret hela dagen. Nu ska jag se om jag får i mig någon mat:) Tjooo Flöööjt!

En gammal bild som får bli dagens skål för Anniqa:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: